LET OP: Itslearning is vervangen door Canvas.

EDUARTE

Op deze pagina vind je alles rondom jouw persoonlijke omgeving.

Als student wil je informatie hebben over je rooster, behaalde resultaten, etc.
Om aan deze informatie te komen kan je gebruik maken van de website van Eduarte via 
mijn.summacollege.nl of je installeert de Eduarte App;
Android: download
iOS: download

Let op:
er zijn verschillen tussen Eduarte (mijn.summacollege.nl) en de Eduarte App:

 Eduarte (website)Eduarte App
CijfersJaJa
RoosterJaJa
Zelf ziekmeldenJaJa
Persoonlijke gegevens wijzigenJaJa

Veel gestelde vragen

Wanneer je niet kunt inloggen in de Eduarte App, volg dan de volgende stappen:

1) Probeer in te loggen op een andere site van het Summa, b.v. het Eduarte portaal (zie hieronder).

start.summacollege.nl

2) Kun je hier ook niet inloggen, dan kun je het beste je wachtwoord resetten:
Om je wachtwoord te resetten moet je naar de site: wachtwoord.summacollege.nl
Mocht je niet weten hoe deze site werkt, bekijk dan deze handleiding

3) Als je hierna nog niet kunt inloggen, kun je het beste even contact opnemen met de Studenten ICT Servicedesk (telefonisch of per mail).
Openingstijden:
08:30 – 10:30 uur
Telefonisch: 040 – 269 44 10
Mail: studentenictservicedesk@summacollege.nl

Wanneer je je resultaten niet ziet in de Eduarte App (of de verkeerde resultaten), volg dan de volgende stappen:

1) Log in op Eduarte  (zie hieronder).

start.summacollege.nl

2) Zie je hier ook geen (juiste) resultaten, neem dan contact op met je docent. Er is waarschijnlijk iets mis gegaan bij het invoeren van jouw resultaten.

3) Zie je in Eduarte wel de juiste resultaten, neem dan contact op met de Studenten ICT Servicedesk (telefonisch of per mail).

Openingstijden: 08:30 – 10:30 uur
Telefonisch: 040 – 269 44 10
Mail: studentenictservicedesk@summacollege.nl

P.S. Op dit moment toont de Eduarte App alle resultaten onder elkaar, en is er geen onderverdeling in Toets en Examengerichte resultaten, zoals die wel aanwezig is in Eduarte.

Studentenhelpdesk

De studenten ICT Servicedesk helpt met vragen over:

  • Programma’s, zoals Office365, Canvas, Mijn Summa en Eduarte.
  • E-mail, zoals het koppelen van e-mail op de telefoon, doorsturen naar privé-mail of webmail.
  • Het draadloos netwerk.
  • Aanmeldproblemen.
  • Printen.

Contactgegevens
E-mail: StudentenICTServicedesk@summacollege.nl

Openingstijden
Telefonisch: maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 10:30 uur via telefoonnummer 040-269 4410.

Stel hieronder jouw vraag?

Je bent als student zelf verantwoordelijk om je systeem up-to-date te houden. Summa biedt hierin geen ondersteuning.

TIP: Lukt het niet om verbinding te maken met wifi? Typ je wachtwoord eerst in een kladblok of notitieapp om te zorgen dat je geen typfout maakt.

Je kunt ook je wachtwoord resetten.